pátek 25. května 2012

Orly Coquette Cutie


Krásný sluneční den přeji..☼

Dneska mám pro vás fotky, co jsem našla uložené v počítači už z dřívějška, ale nebyla jsem s nimi moc spokojená, protože ta barva prostě neodpovídá.. ale lépe to nafotit nejde, ten lak je nějaký stydlivý a svoji pravou tvář na fotkách schovává..:) nejspíš proto, že je to tak trochu neonka.. no fotky jsou trochu upravené, víc už vám ho nepřiblížím, tak aspoň takhle:

Coquette Cutie je sladce růžová krémovka, maličko do meruňkova, z Orly Pin Up kolekce 2011.. barvička je to fakt krásná, ale tím jeho klady asi končí.. ačkoli byl úplně nový, táhl se a nešel vůbec lakovat, špatně kryl (3 vrstvy na fotce) a dělal díry.. schnutí trvalo snad věčnost a výdrž taky mizerná.. je to můj jediný Orly lak a asi i poslední, opravdu mě zklamal, i když bych samozřejmě neměla odsuzovat podle jednoho exempláře.. no kvůli té krásné barvičce s ním trochu trpělivosti ztratím ráda, ale teda oblíbenec to není..;)

Jaké máte zkušenosti s Orly laky vy?



4 komentáře:

  1. Výživy, péče, nadlaky, podlaky - katastrofa :D Mám doma jeden jedinej Orly, mini verzi odstínu Gogo, ale ještě jsem ho nelakovala. Nemám Orly ráda a netajím se tím :D
    Škoda těch potíží, barva je to krásná. Ale sama dobře vím, jak může aplikace zhnusit i ten nejkrásnější lak :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já lak od Orly zatím nemám žádný a asi se to jen tak nezmění.. nečtu o jejich lacích nějaké extra pozitivní recenze... i když barevnou škálu mají slušnou, takže to občas i ke koupi láká :D

    OdpovědětVymazat
  3. s orly žádnou zkušenost nemám. lákaly mě.
    ale je vždycky něco, co se dostane na řadu dřív prostě:D
    je toho na nás moc, těch nástrah:D

    OdpovědětVymazat
  4. Od písmenka O radši O.P.I. ;)
    Jinak na mě příliš ostrá barva, ale nalakováno pěkně!! Hlavně ten dekor :))

    *INTERVIEW + GIVEAWAY* - mrkněte všichni na můj blog: aktuálně interview s Petrou Holíkovou + možnost vyhrát vegan-friendly neonovou kabelku značky MOJE!! :)

    just JE NE SAIS QUOI
    Independent Fashion Bloggers
    Follow my blog with Bloglovin
    about.me/Jesika

    OdpovědětVymazat